Przejdź do treści

Nowa forma reklamy, czyli o ściankach reklamowych

Udział w targach wystawienniczych jest jedną z metod promowania, która w ostatnich latach zyskała nowy oddźwięk. Znacznie wzrosło również zainteresowanie klientów na uczestnictwo w takich wydarzeniach i liczba odwiedzających targi. Dlatego też, warto zwrócić uwagę z czym przyjeżdżamy na taką prezentację i jak to odbierają inni, potencjalni konsumenci. 

Różnorodne zastosowanie ścianek reklamowych 

ścianki reklamoweWiększość sal wystawienniczych oferuje specjalne boksy przedsiębiorcom, w których mogą się pokazać. Z czym przyjadą, zależy od nich. Mogą to być kufry z nadrukowanym logo, ulotki reklamowe, gadżety, prezentacje multimedialne, ale także ścianki reklamowe. Te ostatnie to taka przenośna fototapeta. Firmy działające w sektorze reklamowym coraz częściej starają się właśnie tą formą reklamy zainteresować konsumentów. Ścianki te można dokładnie dopasować do potrzeb odbiorcy. Są one robione pod wymiar, dzięki czemu konstrukcje są bardzo mobilne. Na aluminiowym stelażu mocowana jest tkanina z nadrukiem – wybranym przez nabywcę. Może być on również dwustronny, co znacznie zwiększa użyteczność ścianki. Ponadto wykonane są one z delikatne i lekkiej tkaniny, którą można prać. Wykorzystuje się do nadruku niezwykle intensywne i nasycone barwy, dzięki czemu ich trwałość jest znacznie dłuższa. Ścianki reklamowe mogą być także jednolite z jednej strony i być wykorzystywane dwojako: jako nośnik reklamowy oraz jako narzędzie do prezentacji multimedialnych.

Wielu przedsiębiorców nadal nie przekonało się do tej formy reklamy. Jednak sektor reklamowy zauważył znaczny wzrost w ich sprzedaży w przeciągu dziesięciu lat. Ich nabywcy chwalą sobie ścianki reklamowe za jakość, wytrzymałość, mobilność, ale także za skuteczne narzędzie, które zwraca uwagę potencjalnych konsumentów.