Przejdź do treści

Prezentowaliśmy nasze produkty związane z hodowlą

 

Jako przedstawiciel handlowy miałem sporo pracy. Zbliżał się dzień targów, który był dla naszej firmy bardzo ważny. Byłem osobą, która ceniła wszelkie pozytywne kontakty z klientami dlatego przykładałem się do wszelkich przygotowań. Miałem jednak problem, ponieważ nasza branża związana z hodowlą zwierząt, a szczególnie bydła była ciężka do promowania.

Szukałem pomysłu na promocję ruszt

ruszta betonowe dla bydłaDługo szukałem jakiegoś innowacyjnego sposobu aby zachęcić do nas klientów. Na dodatek ostatnio pojawiły się nowe ruszta betonowe dla bydła, które były przeznaczone do specjalnych pomieszczeń, gdzie je hodowano. Ja jako jeden z głównych organizatorów musiałem je jakoś ciekawie zaprezentować. Ruszta były elementem, który się montowało. Na dodatek były wykonane z ciężkiego materiału i nie chciałem ich taszczyć ze sobą do reklamowego namiotu. W końcu wpadłem na pomysł jak lepiej zadbać o naszą autoprezentację. Postanowiłem zamówić dmuchane kopie naszych produktów. Dzięki temu nawet ruszta betonowe jako element konstrukcyjny miały szansę na przyciągnięcie uwagi. Takie gadżety reklamowe, które były również zabawką tylko zawierały logo naszej firmy były według mnie czymś ciekawym i miały rozchodzić się jak świeże bułeczki. Zarząd, któremu zaprezentowałem cały pomysł chwycił mój sposób myślenia i przeznaczył część środków pieniężnych na gadżety promocyjne. Ja miałem wtedy jeszcze więcej na głowie.

Musiałem znaleźć zdolną firmę, która zgodzi się zaprojektować i wykonać dmuchane ruszta, które będą imitowały te wykonane z betonu. Ostatecznie targi wyszły bardzo dobrze, a mój pomysł zyskał spore uznanie. Często ludzie chcieli zabrać ze sobą coś takiego. Tam oczywiście znajdowało się logo firmy, które było kluczowe w reklamie i wszelkiej promocji. Cieszyłem się z tego powodu, że udało mi się podejść do tego nowatorsko.