Kupując biurowiec od razu wiedziałem, że było to idealne miejsce dla mojej firmy. Musiałem co prawda przenieść firmę do innego miasta, ale było to blisko i pracownicy zgodzili się dojeżdżać. Nie musiałem więc martwić się o zatrudnienie i mogłem spokojnie przenieść firmę.
Kosz na śmieci przy każdym stanowisku pracy
Postawiłem na boksy dla handlowców, ażeby podwyższyć ich komfort pracy. Na każdej sali sprzedażowej ustawione zostały dystrybutory z wodą. Na sali stał jeden duży kosz na śmieci, ale wiedziałem od razu, że przy każdym stanowisku powinien stać mały kosz, żeby pracownicy nie musieli biegać po całej sali chcąc coś wyrzucić. Plastikowe kosze na śmieci były najlepszym rozwiązaniem i postanowiłem takie zamówić. Skontaktowałem się z firmą, która oferowała wyposażenie biur i zapytałem czy owe kosze posiadali w ofercie. Dostępne były różne kosze i zdecydowałem się na takie mniejsze, które mieściłby się przy każdym boksie. Zamówiłem ich tyle, ile było stanowisk pracy. Oprócz tego wziąłem kilkanaście większych koszy za zespołu księgowego, działu logistyki i pozostałych działów, które miały osobne biura. Dzięki temu każde stanowisko było odpowiednio wyposażone. Na koniec zakupiłem jeszcze gaśnice, które musiałem ustawić w firmie oraz apteczki. Nowa siedziba firmy była kompleksowo umeblowana i mogłem sprowadzić pracowników. Zatrudniłem również firmę sprzątającą. Oczywiste było, że wszystkie kosze na śmieci będą zapełniane i ktoś musiał je opróżniać.
Nowa siedziba okazała się o wiele lepsza z uwagi na więcej miejsca. Ludziom lepiej się pracowało. Z czasem także zainwestowałem w klimatyzację, która zamontowała była na każdej sali. Ja sam miałem w biurze taką klimatyzację i dzięki temu zawsze była w nim odpowiednia temperatura.